Všeobecné obchodní podmínky

Ochrana osobních údajů

Některé sekce těchto stránek vyžadují pro své použití zadání osobních údajů. Zadáním a odesláním těchto údajů klient jako subjekt osobních údajů ("subjekt") uděluje dobrovolně obchodní společnosti SOLUCION s.r.o. se sídlem Lidická 700/19, 602 00 Brno, IČO: 058 83 792, společnost je zapsána v obchodním rejstříku Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 98396, jako správci ("správce") ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů, souhlas se zpracováním osobních údajů pomocí manuálních a automatizovaných prostředků ve vlastním informačním systému správce v rozsahu údajů uvedených ve formuláři za účelem zasílání nabídek služeb správce.

Souhlas se uděluje na dobu trvání účelu, pro který byl tento souhlas udělen, nejméně však na dobu 10 let od udělení tohoto souhlasu, a v případě uzavření správcem zprostředkovaného smluvního nebo jiného smluvního vztahu mezi mnou a finanční institucí po celou dobu trvání takového vztahu. Souhlas platí do jeho odvolání subjektem. Subjekt může souhlas kdykoli odvolat zasláním odvolání na e-mailovou adresu správce info@solucion.cz popř. písemně prostřednictvím doporučeného dopisu, zaslaného na sídlo správce, jemuž je odvolání souhlasu určeno. Subjekt může dále požádat správce o informaci o zpracování osobních údajů o jeho osobě nebo o jejich opravu, v případě podezření na zpracovávání osobních údajů správcem v rozporu s ochranou soukromého života subjektu nebo se zákonem může požádat správce o vysvětlení nebo odstranění závadného stavu a může se s takovým podnětem obrátit přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Prohlášení k závaznosti informací

Není-li výslovně uvedeno jinak, modelové příklady, kalkulace a výpočty ve všech kalkulačkách na tomto webu jsou orientační a nejsou nabídkou k uzavření smlouvy, příslibem k uzavření smlouvy, vyhlášením veřejné soutěže o nejvhodnější nabídku, veřejnou nabídkou ani jakýmkoliv jiným právním jednáním SOLUCION s.r.o., a to bez ohledu na jeho obsah či označení; pokud kterákoliv část tohoto webu vykazuje obsahové náležitosti některého z uvedených nebo jakéhokoliv jiného právního jednání SOLUCION s.r.o., je výhradně právně nezávazným informativním sdělením, i pokud tak není zvlášť označena.

Zásady používání souborů cookies

Tato stránka používá službu Google Analytics, poskytovanou společností Google, Inc. (dále jen "Google"). Služba Google Analytics používá souborů "cookies", které jsou textovými soubory ukládanými do vašeho počítače umožňující analýzu způsobu užívání této stránky jejími uživateli. Informace vygenerované souborem cookie o užívání stránky (včetně vaší IP adresy) bude společností Google přenesen a uložen na serverech ve Spojených státech. Google bude užívat těchto informací pro účely vyhodnocování užívání stránky a vytváření zpráv o její aktivitě, určených pro její provozovatele, a pro poskytování dalších služeb týkajících se činností na stránce a užívání internetu vůbec. Google může také poskytnout tyto informace třetím osobám, bude-li to požadováno zákonem nebo budu-li takovéto třetí osoby zpracovávat tyto informace pro Google. Google nebude spojovat vaší IP adresu s jakýmikoli jinými daty, která má k dispozici. Můžete odmítnout používání souborů cookies volbou v příslušném nastavení ve vašem prohlížeči, avšak uvědomte si, že jestliže tak učiníte, tak nebudete schopni plně využívat veškeré funkce této stránky. Používáním této stránky souhlasíte se zpracováváním údajů o vás společností Google, a to způsobem a k účelu shora uvedeným.


Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 1.4.2017

3 minuty

Prodej nemovitosti si vyžaduje velké množství času, celou řadu vyřizování či zajišťování, a navíc s sebou přináší nemalá rizika. Ta mohou majiteli nemovitosti zkomplikovat samotný prodej a v těch horších případech jej navíc připravit o nemalé finanční prostředky. Proč se Vám tedy vyplatí svěřit prodej své nemovitosti do rukou profesionálů, jak si je vybrat a kdy je nejvhodnější doba na realizaci celého obchodu, o tom jsme si povídali s Ing. Monikou Russeggerovou, odbornicí na realitní trh a majitelkou významné brněnské realitní kanceláře RUSSEGGER REAL s.r.o. a Ambienten s. r. o.

 

Výběr realitní kanceláře je podle odborníků zásadním krokem při prodeji či pronájmu nemovitosti. Proč bychom se měli obrátit na větší již zavedené fi rmy a jak při samotném výběru postupovat?

Nejdůležitější pro výběr správného partnera pro obchod, v tomto případě realitní kanceláře, jsou pozitivní reference. Je pochopitelné, že ne každý z vás má kolem sebe přátele se zkušenostmi s realitním trhem. V takovém případě by vaše první kroky měly směřovat na webové stránky realitních kanceláří, do diskusních fór, apod. Už jen podle vzhledu prezentace či konkrétní nabídky jednotlivých fi rem se dozvíte mnohé. Určitě však doporučuji osobní průzkum. Ideální variantou je domluvit si osobní schůzku přímo v sídle společnosti a seznámit se s konkrétním makléřem. Naše realitní kancelář patří k nejúspěšnějším společnostem působících na trhu s realitami v Brně. Troufnu si říci, že udáváme trendy a nabídka našich služeb výrazně převyšuje nabídku ostatních partnerů. Snažíme se o zcela jinou koncepci a přístup ke klientovi. Díky tomu se nám daří uspokojovat jejich přání i požadavky.

Můžete nám svou strategii podrobněji popsat? 

Profesionalitu jakéhokoli týmu tvoří zejména přístup. Každého našeho klienta vnímáme jako jedinečného a snažíme se mu nanejvýše vycházet vstříc. Aby veškerá jednání proběhla bez komplikací, nabízíme klientům tým špičkových realitních makléřů, kteří spolupracují s prověřenými právníky, fi nančními poradci, architekty a fotografy. Preciznost je pro nás naprostou samozřejmostí pro každý obchod. Díky výborným jazykovým schopnostem se na nás s důvěrou obrací rovněž zahraniční klientela. V tomto ohledu jsme připraveni plně spolupracovat zejména s klienty hovořícími anglicky, německy nebo rusky. Také se celé roky intenzivně̌ zabýváme oběma realitními oblastmi – zpracováváme konkrétní požadavky klientů , a poté jim hledáme příslušnou nemovitost, a zároveň přijímáme nové nabídky nemovitostí do prodeje.

Co vnímáte jako svou výhodu oproti malým realitním kancelářím?

Zprvu bych chtěla upřesnit, že nejsme velkou realitní kanceláří v tom smyslu, že bychom měli desítky poboček a stovky makléřů. Do skupiny velkých realitních kanceláří se řadíme zejména díky naší nabídce širokého portfolia služeb. Disponujeme také dostatečným množstvím makléřů i jiných odborníků, takže se můžeme věnovat konkrétním zakázkám v plné míře. Kromě toho si můžeme dovolit nabídnout větší prostor k inzerci nemovitostí, která samozřejmě představuje nemalé výdaje. Zejména v těchto ohledech jsou malé realitní kanceláře znevýhodněny. Vybíráme si opravdu renomované realitní servery, stejně jako specializovaná tištěná média. Za svou dlouhou dobu působnosti jsme nasbírali velké množství kontaktů a vytvořili si vlastní databázi klientů, kteří nám důvěřují a na které se i my můžeme s důvěrou obrátit. Máme také možnost plně se věnovat sledování aktuální situace na realitním trhu i vývoji nových trendů. Díky všem těmto aspektům pak klientovi nabízíme opravdu ucelené a profesionální služby. 

Co takové nadstandardní služby stojí? 

To jednoznačně nelze říci. Ceny mohou být fi xní, v procentech i smluvní. Naše realitní kancelář nabízí řadu doplňkových služeb zcela zdarma. Vedle osobního přístupu, kdy připravíme klientovi služby přímo na míru, pomáháme rovněž s přípravou nemovitosti na prodej, s vypracováním energetického auditu nebo s přepisem služeb, dále také s podáním daňového přiznání. Samozřejmě nabízíme pomoc i s právní a fi nanční stránkou obchodu. Naší prioritou je, aby klient věděl, že se o něj postaráme profesionálně a kompletně. Děláme vše proto, aby prodej nebo pronájem nemovitosti proběhl v co nejkratším čase, bez zbytečných komplikací a průtahů. Klientům také nabízíme kompletní zajištění veškeré dokumentace, fotodokumentace nemovitosti i organizování prohlídek. Pečlivě se připravujeme na schůzky, zejména u dražších nemovitostí, zajišťujeme úklid, home staging a hledáme optimální termíny vyhovující všem stranám.

Tyto služby jistě klienti ocení… 

Ve většině případů ano. Bohužel se i přesto někdy setkáváme s klienty, kteří berou tyto věci na lehkou váhu a na schůzku třeba nedorazí. Tím nám vzniknou nemalé komplikace a někdy i náklady navíc.

Hovoříme zde o termínech. Jak je důležité správné načasování prodeje a kdy je nejvhodnější doba k jeho realizaci?

Načasování je samozřejmě klíčové, ale přesto dokážeme prakticky v jakoukoli dobu nemovitost spolehlivě prodat. Pokud se bavíme o vhodném období, je právě nyní. Byty se stávají nedostatkovým zbožím a jejich ceny za posledních 6 let stouply o čtvrtinu. Nemovitosti v Brně jsou navíc velmi žádané a dají se proto prodat za nejvyšší možnou cenu. Prodávající by rozhodně neměli s prodejem otálet. My jim díky naší sofi stikované databázi a s pomocí nejmodernějších inzertních můžeme zajistit velmi rychlý a úspěšný prodej.

Rádi pomůžeme i s vaším bydlením! Volejte +420 773 150 399 nebo Napište zprávu